Solak Şairden Şiirler

Destek olmak için takibe alıp paylaşabilirsiniz. 


 Bilinmez Suret

Düşünemiyorum seni,
O narin bedeni.
Gelmiyor aklıma,
Saçının bir teli.

Düşünemiyorum seni,
Su gibi akan gözleri.
Gözlerimi kamaştıran,
O güzel gülüşleri.

Düşünememek seni,
Beni öldüren bir zehir sanki.
Hayallerde canlandırmaya çalışıyorum,
O bilinmez sureti.


M.Asım Altun


 Güneşi Beklemek 

Geceleri ay yükseliyor,
Gündüzleri ise sen.
Aşkımız akıp gidiyor,
Ömürlük olması gerekirken.

Tüm acılara baş kaldırdım,
Ama sana büküldüm.
Sana görmeden yandım,
Kalbim oldu kör düğüm.

Dalgalı saçlarına değen rüzgar,
Dönüp bakar o gözlere.
Gülüşün sadece bana değil,
Yeterdi tüm ölümlülere.

Çekip gidişinle gömdün beni,
Kederin en dibine.
Kuşlar bile özlüyor seni,
Meşgul herkes yolunu gözlemekle.


M.Asım Altun 









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Solak Şair'den Şiirler

Solak Şairden Şiirler