Solak Şairden Şiirler

 Amatör bir şairin kaleminden şiir okumak için doğru adrestesiniz. Destek olmak için takip edip paylaşmayı unutmayın.:)


Yağmurlu bir geceydi

Sana bağlandım zorla
Kim nasıl bilebilirdi
Olaylar gelecek buralara
Elbisende çamur lekesi vardı
Saçlarında çaresiz damlalar
Senin gülen yüzünün aksine
Ağlamaya hazırdı bulutlar
Dans ediyordu kızgın ağaçlar
Ağladı birden, kara bulutlar
Ağzından döküldü  o sözler
İşte her şeyin başladığı yer
Bakışların onayladı söylediklerini
Sesin hissettirdi her şeyi
Unutamam reddedilmekten korkan
Çaresiz titrek sesini
Adımı bile unutmuştum
Masumca gülmüştük
Ben de çok korkmuştum
O gece biz olmuştuk
Somutsuz şeylere kurban olmuştuk 

M.Asım Altun 



Umutsuz Yas 

Özlüyorum varolan seni
Yüzündeki küçük beni
Sen gittiğinden beri
Unutuyorum kendimi
Gözünden düşen bir yaş gibi
Süzülüp gittim yanaklarından
Duymadın acı çığlıklarımı
Ebedî yas tutuyorum arkandan
Gel ol bana tekrardan canan
Sensin beni ben yapan
Ben usanmam bu yastan
O benden usanana kadar


M.Asım Altun



Umarım beğenirsiniz. Yanlışlarım varsa bildirmeyi unutmayınız. Yeni şiirler için takipte kalmayı unutmayın.



 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Solak Şair'den Şiirler

Solak Şairden Şiirler