Solak Şair'den Şiirler

 Amatör bir şairin kaleminden şiir okumak için doğru adrestesiniz.

 
 
 
Bir Damla Aşk

Kalemim çaresiz,
Ne yapsın bu aciz?
Aşkımıza değil kelimeler,
Yaşamak bile yetersiz.

Kar gibi yağsa,
Beyaza boyar her yeri.
Yağmur gibi yağsa
Seller basar caddeleri.

Kızgın ateş olup yansa,
Cehenneme çevirir her yeri.
Gün ışığı olup yayılsa,
Kör eder bütün gözleri.

Bu aşkta arıyorum kendimi.
Sende kaybetmiştim benliğimi.
Bu uçsuz bucaksız sevgiyi,
Başka kim bu kadar haketti?

Güneş sönse bile,
Bu aşk asla bitmez.
Başka kimseye yetmez,
Bu bir damla aşk.


M.Asım Altun 

Bu Yürek

Kalbim kurak,
Her duygudan ırak.
Tevekkelidir,
Bu fuadda aşk aramak.

Katran gibi yüreğim,
Ak düşse siyaha boyanır.
Tadılmayan duygulardan,
Bir kuş gibi bihaberim.

Sakın bu aciz kalbe,
Kalkışma ihsan eylemeye.
Mugayirdir bu illete.
Benden de aynı şeyi bekleme.

Müstehzi bakışlardan,
Menfur düşüncelerden,
Hasıl oldu bu bilinmez,
Bu nedamet etmez yürek.

 

M.Asım Altun 

 

 Kalırsın Sandım

Bir gülüşe kandım,
O bakışlara yandım.
Sana kendimi adadım,
Ama karşılık alamadım.

Geceleri halime yandım,
Benim kalırsın sandım.
Aynadaki yansımana,
Saatlerce bakardım.

Gidişinle hayatımı yaktım,
Bir tutam sana acıktım.
Benim kalacaksın sandım,
Gitmeyeceğine inanmıştım.


M.Asım Altun 
 
Seninle Beraber

Neler neler yaptık?
Seninle beraber.
Uzaklara yelken açtık,
Rüzgarla beraber.

Beraber çok şey yaptık.
Güldük, yeri geldi ağladık.
Benliğimizi buna adadık,
Gereğinden çok bağlandık.

Hep beraber olacağız,
Buna söz verdik.
Biz sonsuz olacağız,
Buna umut ettik.






Umarım beğenirsiniz. Yanlışlarım varsa bildirmeyi unutmayınız.



 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Solak Şairden Şiirler

Solak Şairden Şiirler